суботу, 18 січня 2020 р.

Другий форум в Конотопі?

Йдеться про форуми вчительських методоб'єднань. Ну в даному випадку районних. Бо один (істориків) там вже є, а може з'явиться і ще одни - початкових класів. Про це розмовляємо тут. І мені подумалось: треба ж підтягнути якусь аргументацію? Ну, взяти отой згадуваний текст зі сторінки 82 і подумати, а якби ж то був в Конотопі форум вчителів початкових класів, то це було б краще для тої історії чи гірше? Що краще, то точно, але от в деталях, як саме краще, чому?

1. 100% охоплення


Оті заходи, про які йдеться, розмови, дискусії - в них же взяли участь не всі вчителі району? Ну, хто зміг, той прийшов, а хто не зміг?

Коли є форум, то всі в ньому зручно і спокійно працюють, коли є час. Виходить таки дійсно, що всі без виключення залучені. А не тільки ті, що змогли, встигли...

2. Більше ніж 100% охоплення


Це ж як? А так. На заходи у Конотоп з Сум не завжди приїдуть фахівці. А з Києву? Смієтесь? Ні, бо в форумі будуть всі, кому цікаво. Ну, ОІППО - то залізно, а Академія педнаук? Так це вже залежить від того, чи буде їм цікаво... А можливість така є.

3. Якість контенту


Коли вчитель розповідає дітям урок або коли тренер промовляє до слухачів, ми не кажемо, що він "генерує контент". Але по суті? Як цю промову записати на відео (чи й просто голос), а потім поставити десь на сайті, у форумі, то це ж буде контент? Хоч і не дуже високої якості. Бо йдеться про те, що викладач переповідає якесь джерело. Або відразу кілька.

За наявності форуму в цьому нема потреби. Спочатку всі переглядають першоджерело, може, питають щось одне в одного, як щось не зрозуміло, коментують нашвидкоруч, по перших враженнях, а вже потім, під час живої зустрічі обговорюють по-справжньому, ґрунтовно і змістовно. Бо вже і прочитали, і обдумали спокійно, мали час.

Але тоді ще маємо зазначити про те, що зростає...

4. Якість обговорення


Бо обговорюється не розповідь ведучого про джерело, а саме це джерело. І ще дещо в тему. Те, що учасники змогли бачити раніше, а може і пошукали по Мережі принагідно.

5. Попит на персональні сайти


Так, так, в процесі обговорення учасникам знадобляться інші тексти, що їх вони колись десь в цій темі бачили і відзначили як цікаві, корисні. А поточне обговорення, що відбулось, його ж теж треба зарезервувати на майбутнє. Де це все має бути? На персональному сайті. В творчій майстерні або персональній інформаційній базі. Накопичення кожним з вчителів такої бази - запорука і їхнього професійного зростання, і спільноти в цілому як фахового колективу.

Мабуть досі? То як, вмовив, колеги? Запускаємо другий форум методоб'єднання у Конотопі?



Немає коментарів:

Дописати коментар