Кому відразу хочеться глянути, той вже може мерщій переходити. А хто цікавиться, що ж там за потрійний ефект, прошу:
1. Дистанційне навчання
Про нього ж багато зараз кажуть. То варто поглянути на приклад. Реалізовний засобами... Фейсбук! Так, ні Мудля, ні ОпенЕдекса, ні Гугль Класрума? Принагідно засвідчу: я працював в кожній з цих систем і пересвідчився, що для простих випадків (а школа, один якийсь там урок - ну для початку) годиться будь-яка популярна платформа. Хоча б і Фейсбук. Хочете пересвідчитись?
2. Гнучка демократія
Ну, і це модна тема. Як дистанційне навчання, але вже більше стосується саме істориків. Чи громадських активістів. І тут можна в рамках того дистанційного курсу не просто послухати професора політології (а може просто романтика від гуманітарної сфери) про те, як воно перспективно і заманливо, можна помацати.
Так, наші програмісти не сплять і задніх не пасуть: платформа Сила довіри до ваших послуг. Включайтесь, навчайтесь і робіть власні висновки. На підставі практики, досвіду.
3. Андрагогіка
І знов модна тема? Ні? То не для вас, бо ви ж педагоги? Помиляєтесь.
Андрагогічна парадигма - і це теж можна побачити в курсі на власні очі - є підмурівком всього концепту навчання протягом життя. Ви ж не збираєтесь на пенсію? Збираєтесь? Так це ж чудово, пенсіонерів чи тих, хто готується до неї, стосується якнайбільше?
4. Як так?
Обіцяно ж було три в одному, а тут чотири. Так це бонус.
Хочете провести з власними учнями дистанційний курс з гнучкої демократії? Та хоча б один урок.
А запровадити таку демократію у власній школі? Ну так, в рамках шкільного самоврядування. Не думали? Це до того, як побачили курс, а тепер?
Але це тільки ідея, такий собі туманний образ. Зрозуміло, що тут вже потрібна робота педагога. Хоча і навченого в галузі дистанційки. І гнучкої демократії. Так я і кажу, спочатку треба самому повчитись... І так все життя.
Немає коментарів:
Дописати коментар