Був оце на одному вебінарі, мав надію побачити крутий такий, взірцевий сайт вчителя-природничника. Ну СТЕМ... От про це зараз розкажу і покажу, бо дуже хочеться почути оцього самого вчителя-практика (а краще ж, звісно, не одного) щодо певних питань, які після цього вебінару мене обсіли. Але про все по порядку.
Як бачите, навчивсь, ще погляньте, будь ласка, презентацію - цікаво?. Ну тоді рушайте на перегляд запису, бо як же ми будемо про це говорити, як ви там поки що не були. Домовились?
А тепер вже і поговоримо. З тими, хто переглянув запис, а може й був на вебінарі. Ну і схильний до отих розмов, рефлексії, обговорення побаченого, окреслення шляхів розвитку для власного закладу освіти. На підставі досвіду лідерів галузі.
Втім, почнемо з преамбули, бо я ж коли готувавсь до навчання, то побував у закладі освіти: на сайті, на сторінці. Намагався познайомитись з Аліною Архіповою, але її не знайшов. Натомість побачив Оксану Стоєцьку.
Вітаю) Так і було в програмі вебінару, що "Модель STEM-навчання в Inventor School", піар зроблено.
ВідповістиВидалити