... ще не відбулись, ще тільки стартують. І то ж в трьох місцях чи на трьох майданчиках. От погляньте: 1, 2, 3. Втім, давайте поки що познайомимся з містом (чи містечком? це зневажливо чи навпаки - приязно?)
Ну і тепер будемо чекати, що буде далі? А буде? Ну, я маю на увазі, чи відбудеться продовження розмови про здобутки педагогів-новаторів і подальший розвиток інформаційного кластеру міста. Інформаційно-педагогічного, як сказати точніше. А перше питання зрозуміле: на якому ж з трьох згаданих майданчиків варто розмовляти? А треба обрати? А відразу на трьох?
Наступного дня ніхто не відгукнувся, хоч є 13 переглядів, натомість знайшовся ще один майданчик для діалогу. А за день вже і 22, але ніхто нічого не каже. Ба більше, навіть повідомлення в приваті ніхто з тих колег, до яких я намагався звернутись, не відкрив: 1, 2, 3, 4, 5. Ну, це, може і ФБ винний, щось там не доніс, не повідомив. Ну ладно, подумаємо-подумаємо і будемо рухатись далі.
Куди? В інші ліцеї, ось вони (крім вже згаданого №3): 1, 2, 3, 4. А ще є три загальних форуми: 1, 2, 3. Між іншим, третій не просто форум, а складова кластеру, так, так, сучасний інформаційний канал (чи інформаційний кластер) для міської громади.
Один з ліцеїв вчинив суворо (так само Ліцей №2, а також "Типовий"):
Наступного дня 33 перегляди, але ніхто нічого не сказав. Зараз ще подивимось по форумах, що там, може є лайкарі? В першому ліцеї ще "на розгляді", не бачили запрошення в форумі. Те саме і в Акцентах та на Радіо. А звідки ж приріст переглядів? Ну...
То що робити? Плюнути і забути? Плюнути на що - на цензуру чи на наше майбутнє? Бо всі ж знають, що школа - це саме воно і є. І як школа не сучасна, не підтримана належним чином ІТ, то яке ж тоді те майбутнє? Ладно, ще не всі можливості бути почутим вичерпані, спробуємо персонально.
Спробували: за кілька днів (до 17.1) набігло 80 переглядів. Але казати ніхто нічого не схотів. А що по форумах? Є зміни: в одному ліцеї і в Центрі педмайстерності мене забанили, а Радіо пости відхилило... Цензура? Квітне, що й казати. Це проблема? Соціальна, громадська. Радянщина в чистому вигляді, правда? Хіба ми так збудуємо Європу в Україні. В Коростишеві, звісно, в першу чергу, бо ми ж конкретну ситуацію маємо, але так само і в інших містах та містечках - Бердичеві, Жмеринці. Думаю, там педагоги так само не схильні обговорювати проблеми своєї школи. Які проблеми? В нас суцільні успіхи в будівництві комунізму. Так, так, Стара радянська школа чи то радянська журналістика.
До речі, я коли запрошував коростишівців персонально, побачив ще додаткові нюанси ситуації. Постало між іншим питання: а як в громаді ставиться до сучасних комунікацій освітній менеджмент? Ігор Джаман і Порхалевич Іван? Нема їх в форумах, бо нема і акаунтів. А народні обранці, що їм довірено розвиток саме гуманітарної сфери включно з освітою? Войцехівський Олег, Духневич Олена, Зубро Оксана, Рудченко Юрій, Станчік Станіслав так само у Фейсбуці відсутні. Я так трактую цю ситуацію: люди не схильні до легковажності, усіляких там комп'ютерних забавок, не хочуть витрачати на це час, бо в них є більш серйозні справи. Але є і виключення: Анатолій Остапенко, Юрій Денисовець, Ігор Мартинюк. Скористаємось.
Але треба вже сформулювати і пропозиції? Бо коли я вперше побачив в форумі Центру рішення чи рекомендацію "розвивати, впроваджувати", але жодної конкретики, то відразу згадав радянські часи. Ну тоді ж про менеджмент не чули, всі чекали вказівок начальства чи парткому. Зараз вже так не можна, хто, що, де, коли має зробити - ну це ж вже аксіома?
Аж тут виявилось, що мене забанили там, де були початкові повідомлення в Ліцеї 3 і Центрі майстерності, то я тепер і не бачу, може їх теж видалили? А було так:
Немає коментарів:
Дописати коментар