четвер, 11 січня 2018 р.

Річниця Концепції

... минула якось непомітно. Якої Концепції, яка річниця?

Рік тому Парламент затвердив важливий, надто важливий для нашої школи документ.

Я подаю саме це посилання, щоб було видно, що деякі з наших колег вже взялись той документ ще раз уважно прочитати, подумати над тим, як він реалізується, і зробити для себе певні висновки. Отже, можливо відбудеться розмова, а як її організувати, адже форумів багато?

Минулого разу ми говорили про сайти, чи не повторити вправу? Вона показала себе досить непогано, я думаю. В різних аспектах.

Втім, порядок в нас вже буде трохи інший, ніж минулого разу, треба ж брати до уваги досвід.

Форум (лайків-коментів-поширень):

1. Постіндустріальна освіта вилучено модератором.

2. Початкова школа (1-0-0)

3. Уміти вчити (1-0-0)

4. Союз освітян не пройшло модерацію.

5. Росток (0-0-0)

6. Лабораторія не пройшла премодерацію.

7. Освітня політика. Розвиток (0-0-0) 1 особа бачила.

8. Освітня політика  Або форум закрився (перевірте, будь ласка), або мене за такі пости з групи виключили. Запитаємо у пана Віктора Громового, він порядкує на тій сторінці, наскільки я розумію.



9. Народний учитель (0-0-6)

10. Полтава (0-0-0) бачили 8 чоловік.

11. Вільна профспілка (2-0-0) бачили 35.

12. ХХІ сторіччя не пройшла премодерацію.

13. Освітяни SOS (0-0-0)

14. Гуманна педагогіка (0-0-0)

15. Хмельницький (2-0-0)

16. Миколаїв (0-0-0) бачили 43.




3 коментарі:

  1. Перш ніж про щось говорити, потрібно розуміти ЗА ДЛЯ ЧОГО це робити!! Я поки не зрозумів. Поясніть!

    ВідповістиВидалити
  2. Для покращення. Для допомоги державі з боку тих, хто щось розуміє в управлінні.
    Це традиційна процедура для таких документів. Минув рік - розглянули, як справи.
    Зрозуміли? Як Вам не хочеться брати участь, то і не треба.
    Скажіть, а що б Ви вважали за корисне зробити у цьому випадку?

    ВідповістиВидалити
  3. Ми про це вже з колегою говорили, долучайтесь: https://www.facebook.com/groups/188782688137289/permalink/579545202394367/

    ВідповістиВидалити