середу, 15 листопада 2017 р.

7p2p209


Що за химерний код-пароль-шифр? Може від якоїсь там офшорної скарбниці?

До певної міри так, бо що ж може бути більшим скарбом, як не …

Втім, не будемо руйнувати інтригу. Хто цікавий, може піти за цим от посиланням і там той код використати належним чином, задовольнити жагу до інтелектуальних пригод просто зараз. Ну а ми поговоримо про це вже спокійно.

Що таке Google Classroom (або Гугль КласРум чи просто ГКР) знають ще не всі. А хтось і взагалі не чув. А хтось щось таке чув, але познайомитись з тим продуктом так от добряче, по-справжньому нагоди не було. Часу бракує, може ще чогось.

Можливості для згадного знайомства загалом-то є, але або за гроші, або в рамках простого набору відеороликів (тут про це докладніше). Це, звісно, не враховуючи штатного файлу допомоги від розробників. Ну ви ж знаєте ці файли. Розробнику здається (і то абсолютно кожному), що його продукт такий зрозумілий, такий відкритий, такий простий – ну що тут ще пояснювати?

Так от, тепер з'явилась ще одна можливість: зайти в невеличкий навчальний курс, що зроблений саме в середовищі ГКР, і роздивитсь там не кваплячись, походити, помацати. Можна називати це майстер-класом, можна воркшопом, можна ГКР-Опен – то вже як кому буде більше до вподоби. Головне відчути, що і так можна людей навчати. Ну дійсно, хіба досвідченому вчителю чи викладачу вишу треба розповідати щось про його професію. Треба просто показати їй, як все це можна зробити саме в середовищі ГКР – і справу зроблено, людину навчено.

А може я помиляюсь? Може того замало? Може треба по ГКР проводити серйозніші заходи? Тренінги, конференції, навчально-методичні наради, літні табори? Та звісно, що треба, але ж одні заходи чи методи не заперечують інші, тут не може бути забагато, краще більше, ніж менше. Треба порадитись.

На щастя маю кілька знайомих, що на справах освітніх знаються набагато краще за мене. Запитаю Віктора Громового, Володимира Бєлого, Вячеслава Ярмака.

Ну от було б добре, аби вони (як підхід підтримають) по якомусь такому маленькому курсу в середовищі ГКР зробили, правда? За відомими їм напрямками. А ще було б добре, аби в рамках цього підходу можна було б запропонувати хімію, фізику, філологічні теми чи уроки – і то від найкращих вчителів. Безоплатно, без меж в просторі і часі… Фантазії? Чому?

Ну подивимось, як аудиторія відреагує. Бо є не надто позитивний досвід. Але ж не можна зважати саме на негатив, треба шукати шляхів до його подолання. Так і зробимо.

Немає коментарів:

Дописати коментар