... а форум на додачу не завадить, правда ж?
Втім, який саме форум? Може по класах? Так, кожному класу, як це спільнота дітей, їхніх батьків і вчителів, поставити у відповідність окремий форум?
Цікава ідея? Треба вивчити питання.
Що думають педагоги?
1. Хмельницький Без реакції. Надалі такі рядки в переліку без коментарів.
2. Заступники.
3. Конотоп. 27 переглядів.
4. Сайт вчителя...
5. Історія та правознавство. Лайк и комент.
6. Форум істориків.
7. Союз освітян. Лайк
8. Спільнота вчителів.
9. Львів.
10. Профспілка.
11. Полтава. Ну тут мене забанили. Не пускають.
12. Народний вчитель. Вилучено.
13. Росток. На премодерації.
14. Уміти вчити. Комент.
15. Початкові.
16. Постиндустриал.
Отже, є два педагоги, що виявили певний інтерес. Але не більше. До практики в нас справа не дійшла. Шкода. Що можна зрозуміти чи відчути у цьому випадку без практики?
Втім, ми в розмовах про ті форуми означили, принаймні, два (а може і три) формати:
- класний (тобто загальний для дітей, вчителів і пегагогів, що викладають в цьому класі);
- предметний (з якогось предмету, що його викладає окремий вчитель; згадаємо тут про ШМО);
- предметно-тематичний (якась окрема, дуже цікава, велика тема в рамках курсу).
Будемо думати? Так, принаймні нас тепер трое зацікавлених.
Втім, який саме форум? Може по класах? Так, кожному класу, як це спільнота дітей, їхніх батьків і вчителів, поставити у відповідність окремий форум?
Цікава ідея? Треба вивчити питання.
Що думають педагоги?
1. Хмельницький Без реакції. Надалі такі рядки в переліку без коментарів.
2. Заступники.
3. Конотоп. 27 переглядів.
4. Сайт вчителя...
5. Історія та правознавство. Лайк и комент.
6. Форум істориків.
7. Союз освітян. Лайк
8. Спільнота вчителів.
9. Львів.
10. Профспілка.
11. Полтава. Ну тут мене забанили. Не пускають.
12. Народний вчитель. Вилучено.
13. Росток. На премодерації.
14. Уміти вчити. Комент.
15. Початкові.
16. Постиндустриал.
Отже, є два педагоги, що виявили певний інтерес. Але не більше. До практики в нас справа не дійшла. Шкода. Що можна зрозуміти чи відчути у цьому випадку без практики?
Втім, ми в розмовах про ті форуми означили, принаймні, два (а може і три) формати:
- класний (тобто загальний для дітей, вчителів і пегагогів, що викладають в цьому класі);
- предметний (з якогось предмету, що його викладає окремий вчитель; згадаємо тут про ШМО);
- предметно-тематичний (якась окрема, дуже цікава, велика тема в рамках курсу).
Будемо думати? Так, принаймні нас тепер трое зацікавлених.
Немає коментарів:
Дописати коментар