неділю, 23 червня 2019 р.

Сталий розвиток і шкільна біологія

З великим інтересом переглянув дві статті Інні Кореневої. От перша, а це друга.

Авторці подяка, тема цікава і робота виконана велика. Не буду занурюватись у коментарі, що їх заслуговує матеріал, присвячений такій складній темі. Мені йдеться про те, а що ж далі? От про це і хочу поговорити.

Звісно, що з авторкою, але так само і з дотичними галузі фахівцями - науковцями, журналістами. А головне - з педагогами. Вони ж тут головний фактор, чи не так?

1. Що маємо?


486 осіб, що становлять на сьогодні золотий фонд української педагогіки на цьому напрямку. За підтримки відповідних кафедр, не знаю точно, яких саме, але виші ж відомі (по два посилання, бо всюди є не тільки сайт, а ще і сторінка Фейсбук):
Чи ці педагоги становлять сьогодні спільноту? От саме орієнтовану на тему сталого розвитку? Може й так, побачимо.

2. Що будемо мати за рік? Два?


Так, що на практиці оці 486 юних педагогів і п'ять відповідних кафедр дадуть країні на цьому напрямку практично? Тобто, вони ж будуть здійснювати діяльність на користь сталого розвитку? І, точніше, освіти, спрямованої на підтримку цього розвитку. Безумовно.

А можете ви уявити цю діяльність поза такими сучасними форматами як сайти і форуми? Зокрема, як казати про рівень шкіл, де працюють чи будуть працювати наші 486, то мабуть що йдеться про методичне об'єднання, так же? А як про виш, то це питання до кафедр. І так само до форумів спеціалізованих педагогічних - я знаю їх дуже багато.

А може авторка статей сформувала вже і власний сайт? І ще власний форум, утворивши таким чином кластер "Освіта сталого розвитку". І завдяки цьому оті 486 і п'ять кафедр саме з питань сталого розвитку дійсно вже утворили міцну спільноту? На жаль, в статтях про це не сказано. Втім, нема нічого легшого за сучасних умов все це прояснити. На користь сталого розвитку.

3. Далі буде


Так, як по різних форумах буде відповідь, дискусія, обговорення, то я і поставлю тут посилання. Щоб було видно загальну картину. 

А як не буде? І це побачимо наочно.

І от перші враження. Від Фейсбук-сторінок згаданих вишів. Тільки в Глухові можна писати на сторінку. А в трьох інших (у Чернігова група, а не сторінка) - премодерація. Іншими словами цензура. Ну педагоги, від кого ви ховаєтесь, від кого зачиняєте оті інформаційні дверцята? Від якихось маніяків, хуліганів? Невже їх більше за нормальних людей, що хотіли б поспілкуватись з вашою установою? Осередком культури і розвитку. Сталого.






Немає коментарів:

Дописати коментар