пʼятницю, 28 січня 2022 р.

Що я бачив у житті

Цей текст стояв спочатку тут. Може і зараз стоїть, але ФБ міняє інтерфейс, такі документи більше не можна створювати на цй платформі, то, мабуть, скоро їх і побачити буде не можна? 

Зробив дубль. На картинки можна натискати - збільшаться.

Одержав завдання від одної поважної особи пригадати три най-най... враження свого життя. Ну, знаєте... Втім, обрати було не важко. Трохи подумав і зрозумів, що це має бути. А от визначити, що головніше - оце важко. Чи й взагалі неможливо. То я за абеткою.

Авіаносець

На картинці ви, звісно, його бачили.


А я - наживо. Я був на Чорноморському заводі, бо ми там робили АРМ директора і, знаєте, так от підійшов до стінки, причалу, а він стоїть, височіє над головою. Майже готовий. Не пам’ятаю вже, який саме, бо ж їх було багато.
 
Володимирський собор

А тут ви, можливо, бували.


Ну і я був якось у відрядженні у Києві і зайшов. Не міг не зайти. Я атеїст, але собор - це, як всі ми знаємо, набагато більше, ніж релігія, конфесія, обряди.

Дніпрогес

До певної міри це для мене символ радянської доби. Ну як для кого - для когось Гагарін, а для когось Голодомор. Але Гагаріна я не бачив, Голодомор не застав, а тут був і бачив.


Так, і в Запоріжжі був у відрядженні. На Мотор-Січі. І теж не міг не зайти, подивитись на власні очі. Не шкодую, що витратив час. До речі, Залізні Ворота на Дунаї я теж бачив, але... Там природа - а тут люди, ну, ви мене розумієте.








Немає коментарів:

Дописати коментар