вівторок, 23 травня 2023 р.

#ГРДН#

Цей текст - копія Історії Фейсбук, що була колись написана з приводу створення відповідної сторінки. Але потім Історії як компонент інтерфейсу зникли чи частково зникли і текст треба було перенести на більш стабільну платформу. Ну от і маємо.

І тепер власне той текст.


=== Це текст Історії, що в новій версії інтрефейсу ФБ не показує ===

Чудернацька назва? Так це ж фірмова позначка - поширюйте, будь ласка. Але спочатку докладніше про наш рух (бо він вже трохи і ваш, так же?)

Мета

Максимально поширити в суспільстві вміння вправно, ефективно, цивілізовано поводитись з клавіатурою. Надто серед дітей!

Аргументація

Надана окремо.

Членство

Членство в русі набуває кожен, хто зробив принаймні одне: 

1. Запустив як модератор групу від цієї сторінки. Не вмієте? Навчайтесь.

2. Запустив як адмін подібну групу самостійно.

3. Навчивсь друкувати наосліп. Не знаєте, де? Можна тут.

Перші звитяжці будуть відображені тут згідно з їх повідомленнями:

1. Почав: хх.хх.20 Навчивсь: хх.хх.20 Ім’я Прізвище1
2. Почав: хх.хх.20 Навчивсь: хх.хх.20 Ім’я Прізвище2
3. Почав: хх.хх.20 Навчивсь: хх.хх.20 Ім’я Прізвище3
4. Почав: хх.хх.20 Навчивсь: хх.хх.20 Ім’я Прізвище4
5. Почав: хх.хх.20 Навчивсь: хх.хх.20 Ім’я Прізвище5
6. Почав: хх.хх.20 Навчивсь: хх.хх.20 Ім’я Прізвище6
7. Почав: хх.хх.20 Навчивсь: хх.хх.20 Ім’я Прізвище7
8. Почав: хх.хх.20 Навчивсь: хх.хх.20 Ім’я Прізвище8
9. Почав: хх.хх.20 Навчивсь: хх.хх.20 Ім’я Прізвище9
10. Почав: хх.хх.20 Навчивсь: хх.хх.20 Ім’я Прізвище10
11. Почав: хх.хх.20 Навчивсь: хх.хх.20 Ім’я Прізвище11
12. Почав: хх.хх.20 Навчивсь: хх.хх.20 Ім’я Прізвище12

4. Поширює позначку руху #ГРДН# у будь-який спосіб. Але, будь ласка, не малюйте її на парканах балончиками, добре?

Ціна питання

Що треба, щоб навчитись? 10-15 хвилин на вправи щодня. Тоді навчитесь за 2-3 місяці.

А як витрачати на вправи до години в день, то потрібно не більше місяцю.

Не може бути, скажете ви. Так, допоки це екзотика, то видається чимось надзвичайним, але як буде більш поширене в суспільстві, то і психологічно перестане лякати. Журналісти і педагоги мають вміти друкувати наосліп? Всі, так же? Ну от...

Громадянський аспект

Вміння друкувати наосліп - ключова компетенція для налагодження суспільного діалогу.

Дорожня карта

Вже наважились? Ну тоді заходьте в якусь спільноту, що є ближчою до вас в певному розумінні (тут фахові спільноти, а тут територіальні освітянські). А як не знайшли в тому переліку, то створюйте власну. Навчання відбувається в спільнотах, це закон андрагогіки. А воно вже почалось.


© В.Петриченко Автор передає всі права на використання цього тексту повністю чи фрагментами будь-яким особам, зацікавленим в поширенні вміння друкувати наосліп.




Немає коментарів:

Дописати коментар