четвер, 25 травня 2023 р.

Секрети директорів. І директорок

Інтригує? Я піддавсь...

Але, переглянувши курс, дещо розчарувався, адже директорів в ньому не було. Ну як не було, вони згадані...

Андрій Мельник. Київ. Школа 203. Сайт. ФБ. (Один був власне директор - і той без ФБ, тепер надія на директорок...)

Валентина Якименко. Канів. Гімназія Франка. Сайт. ФБ.

Руслана Бабух. Чернівці. Школа 5. Сайт. ФБ

Ліна Бондаренко. Харків. Школа 59. СайтФБ

Ірина Кускова. Бритівка. Одеська область. Сайт. ФБ

Олена Тюріна. Мелітополь. Школа 23. Сайт. ФБ. ФБ2

Тетяна Чумак. Нещеретово. Луганщина. Школа (ліцей). Сайт. ФБ

Тетяна Мудрик. Львів. Ліцей Інтелект. (Школа 69). Сайт. ФБ

Жанна Горевич. Чернівці. Школа 38. Сайт. ФБ

Наталія Федоринова. Кривий Ріг. Гімназія 122. Сайт. ФБ

Олена Черноморець. Авдіївка. Донеччина. Школа 6. Сайт. ФБ.

А я ж чого хотів? Поговорити. 

Ну от саме про ті секрети, бо останнім часом щось мені не щастить в цьому сенсі. Ну не вдається поговорити з педагогами. Про газету, самоврядування, методоб'єднання... Про НУШ зрештою. От просте ж питання: вже в нас НУШ чи СтаРШ? Або, як ми змінили редакцію: що можна зробити, щоб додати тій куті дещицю меду? Зробити може і невеличкий, але конкретний крок до НУШ.

26.05 Ну от, сьогодні запрошую директорів в нашу нову компанію, що ставить собі на меті поговорити про ті секрети. І це дало нам 18 переглядів. Але не більше.

27.05 Сьогодні вирушаємо до шкільних форумів.

28.05 Переглядів стало більше - 48. Але не всі форуми запрошення бачили (натискайте, щоб збільшити):


31.05 Сьогодні вже 73 перегляди, з деякими директорами встановлено дружні ФБ-стосунки, відтак є в нас можливість підтримувати приватний діалог, але ніхто нічого не каже... Ходім по форумах? Принагідно про щось спитаємо одну зі шкіл, Нещеретівську


7.06 маємо 149 переглядів і жодної реакції. Шкода, звісно.

Може, звернутись по допомогу у Чикаго? Ну задля ефекту несподіванки. Знаєте, поглянути на справу, так би мовити, здалеку, в атлантичній перспективі.
















1 коментар:

  1. Дякую пану Вадиму Петриченку, що запросив мене до цього блогу, до цієї дискусії. (Хоча доцільність моєї участі сумнівна-:).
    Так, сучасна людина, особливо - молода душею, якою й має бути директор сучасної школи, має володіти інформаційними методами, методами роботи у соціальних мережах. Чому не всі ці роблять? Моє припущення на досвіді з “начальниками” в інших сферах діяльності: у нас працюють ще радянські методи розв”язувати проблеми “під ковдрою”. Сподіваюся, з укріпленням демократії у країні такого стане менше, публічності стане більше. Тобто, я вітав би вихід директорів шкіл у публічний простір! Вітав би публічне обговорення проблеми директора школи в Україні!
    Шкільним працівникам - моя пошана. Бути вчителем -- це, як на мене, більше мистецтво, аніж наука. Так, аби ним оволодіти, вчитель має спершу досягти рівня майстерності, тобто аби багато чого стала б дня неї/нього рутиною, аби багато чого робилося б “на автоматі” та творчі речі народжувалися легше.
    Шкільний директор має бути спочатку теж Вчителем. Та володіти складними й наукою, й мистецтвом комунікації та спілкування (а) з вчителями та (б) дітьми. І ті, і інші є особистостями, і нелегко дуже комунікувати і з тими, і з іншими. У колективі 20-:-100 характерів, у класі до 30... Ні, я не заздрю директорові! А ще бажано, аби директор школи мав якийсь свій, власний педагогічний Ідеал, якусь МодельШколи, яку можна пропагувати, на яку спрямовувати колектив.
    Такі мої доволі скромні ідеалістичні уявлення... Сподіваюся, що вони дозволять пану Вадиму ініціювати обговорення, дискусію. Впевнений, що є люди, які цю сферу знають набагато краще!

    Євген Гаєв, математик-інформатик-механік, проф. Нац. авіаційного університету

    ВідповістиВидалити