неділя, 9 липня 2023 р.

Директор СтаРШ в квадраті

Коли я свого часу побачив директора школи, що не мав ФБ-акаунту, то був ну якщо не вражений, то дуже, дуже здивований тим, що мої колеги ІТшники не затягнули людину у сучасний, цивілізований стан. А колеги-педагоги не допомогли своєму лідеру, страшились, мабуть?

Але що сказати про враження від керівника інституту підвищення педагогічної кваліфікації (!), що знаходиться в такому стані? Директор СтаРШ в квадраті?


Але ми про це поговоримо з колегами згаданого директора.
Так, сучасними заходами будемо користуватись.

В нас є львівські форуми: перший і другий, а також просто педагоги у трьох популярних форумах: першомудругому й третьому. Але дискусія, що почалась в тих форумах, показала, що треба поширити географію, тому пішли ще до Харкова і Херсону. Почекаємо три дні, а там і підведем підсумки.

А поки що покажу Клуб директорів. В вашій ОТГ є такий? А потрібен? В Долинській є. Та як же інакше можна сьогодні! Шкода тільки, що перша група приватна. Ну не наш це стиль, не НУШ, від кого зачінятись? Втім, стукайте - і вам відкриють, мене вже пустили.

Статистика на 12.7.23

1171 перегляд тут, при цьому тексті. А по форумах в порядку їх попередньої згадки покажемо потужність, охоплення, кількість голосів і коментарів. А далі тільки один результат (у відсотках і абсолютно) для першої відповіді (Нонсенс, дуже погано), бо все інше, хоч, може, і з нюансами, але зводиться до того, що не погано, особистий вибір, не можна силувати тощо.

Ліберали. 777, 112, 21, 20. (38%. 8). 

Освітяни. 84, 4, 2, 1. (50%. 1). 

МО. 1.7т, 175, 48, 11. (15%. 7). 

Союз. 1.7т, ?, 20, 7. (20%. 4). 

Уміти. 171т, ?, 1738, 99. (4%. 61). 

Харків. 61, 5, 3, 0. (34%. 1). 

Херсон. 190, 26, 10, 0. (50%. 5). 

Підсумки

Найперше, зрозуміло. спасибі всім, хто взяв участь, думаю, тепер можна поглянути на проблему якось більш об'єктивно, відсторонено, з урахуванням результатів голосування. Зауважимо ще раз, що це не соціологія, дуже різні аудиторії, різна кількість голосів, то треба підходити до цих даних обережно чи критично.

Далі ще раз подякуємо вже тим колегам, які взяли участь в обговоренні, аргументації своїх чи запереченні чужих точок зору. Не думаю, що цю полеміку треба якось підсумовувати, адже ми не готуємо проект рішення чи декларацію, відозву, щось подібне. Кожен може піти, почитати і зробити крок в осмисленні проблеми - це, зважте, дистанційна освіта. Ну і тут же можна пересвідчитись, між іншим, які можливості у всебічному обговоренні будь-якої проблеми надає ФБ. Далі треба піти в свій форум, групу чи сторінку свого закладу освіти і подивитись, чи там є такі дискусії? Нема проблем, що їх треба так обговорювати? Цього бути не може. Просто нема звички так працювати, не навчені жити по законах НУШ. Ну треба навчатись. А директор має подавати особистий приклад.

Але зауважте, що колег, які вважають, що директор закладу освіти поза Фейсбуком - це погано (для закладу, для країни, для нього самого), нараховується аж 87. Це, знаєте, потужна команда. Як вона захоче стати командою. Тобто зробити щось саме разом, зрозуміло, обговоривши можливі підходи і варіанти спільної дії. Як і її необхідність як таку. Робочий майданчик  підготовлений, всі, хто вважає для себе прийнятним додатись і щось сказати - будь ласка. А я персонально запрошу туди тих, хто голосував відповідним чином. Ну, знаєте, щоб не було образ, мовляв, про когось забули.

І коли тут було вже 1209 переглядів, історія одержала продовження.

29.07 переглядів стало 1247, то процес триває. А 6.5.25 вже 1288 і є нове продовження теми.








Немає коментарів:

Дописати коментар