четвер, 15 червня 2017 р.

Наталя Беспалько

8 коментарів:

  1. Доброго літнього дня,колего Вадиме!Дякую за чудову пропозицію приєднатися до Вашого нового проекту. Сподіваюся,що наша співтворчість буде плідною і результативною!Бажаю міцного здоров'я,цікавих зустрічей,креативних ідей!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ок, засилайте мені адресу Гугль-пошти і я Вас зроблю автором цього сайту. Напишете про свій в анотації.
      От я знайшов приклад: https://www.facebook.com/groups/1978608669092818/permalink/1978918645728487/

      Видалити

  2. Ви не педагог? Тоді для чого це Вам? Намагаєтеся об'єднати вчительську аудиторію навколо власної ідеї, критикуючи слабкі сторони їх "веб-майданчиків"!
    "Цей сайт створено для вчителів,учнів,батьків,"- читаємо в кожного педагога на головній сторінці. Що ж тут незрозуміло?
    Мій сайт не передбачає "головної" сторінки зі сталими нотатками:зразу йдуть записи з великими фотографіями. Де ж написати концепцію, щоб її всі бачили?
    E-mail: bespalkonata@gmail.com

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. 1. В акаунті ФБ резюме - я айтішник з досвідом навчання дорослих в системах підвищення кваліфікації як раніше казали.
      2. Для допомоги у поступі у використанні комп'ютера, будь-який рівень не є останнім, завжди є можливість піти далі. Я бачу деякі моменти саме відтого, що не є належним до галузі, в мене свіжий погляд.
      3. Механізм поступу полягає не в тому, що я буду викладати чи навчати Вас чи когось власним ідеям. Механізм полягає в тому, щоб педагоги-сайтобудівники спілкувались проміж себе. Я зробив якийсь перший крок, сказав про свої враження, ну для початку розмови. А далі вже набагато більше можуть сказати колеги, бо вони в темі набагато глибше.
      4. Щодо концепції Ви абсолютно праві: майже всі сайти, що я їх бачив (вчительські, бібліотечні) на концепції не зупиняються. Ну видається, що нема тут про що казати. Тут вдаємося до використання досвіду бізнесу. Там вважається, що менеджери повинні осмислити місію бізнесу і тоді буде видно, куди і як йти далі. Чи Фольксваген відрізняється від Тойоти? Чи всі сайти однакові? Чи ми задоволені тим сайтом? А звідки взяти поступ? З незадоволеності, з відчуття, що можна взяти-дати більше.
      Але от у пані Олени - погляньте - саме оте зерно є. І тоді абсолютно чітко видно: для того, аби вчителів району якось єднати в спільноту, треба робити те і те.
      5. Ну де писати - не проблема, як вже про це почати думати і щось таки надумати.
      6. Я так зрозумів, що хоч у Вас є сумніви, але Ви погоджуєтесь вступити до компанії? Я записую Вас в автори?

      Видалити
    2. Доброго дня, ІТ-наставнику! Щиро дякую за всеохоплюючий коментар ( маю на увазі відповіді на мої запитання),але вважаю недопустимим втручання в розмову (хоч і віртуальну) третьої особи з нав'язливим повчанням. Це нагадує "злу вчилку" ( перепрошую, якщо образила) радянських часів. Якщо команда, то однодумців, а не начальників-повчальників і підлеглих! Ясна річ, Ваші зауваження слушні, тому шукаю свій шлях до презентації персонального е-середовища.

      Видалити
    3. Ок, коли захочете стати автором на цьому сайті і презентувати свій сайт самостійно - присилайте поштову адресу.

      Видалити
  3. Наталю,я з зауваженнями на рахунок мого сайта п. Вадима погодилася. Інша справа, що забракло досвіду виправити недоліки. Треба вчитися.

    ВідповістиВидалити
  4. Якщо треба,то вчіться!Хто ж стоїть на заваді? "Мій сайт не передбачає "головної" сторінки зі сталими нотатками: зразу йдуть записи з великими фотографіями. Де ж написати концепцію, щоб її всі бачили?"- запитала я у п.Вадима і хотіла б прочитати саме його пораду!

    ВідповістиВидалити