пʼятницю, 16 червня 2017 р.

Наталя Беспалько

Хоч з авторкою поговорити вдалось не відразу, але спочатку склались враження (про них далі), а потім налагодилась і розмова (то вже в коментах).



1. Сподобалось


1.1 Графіка. Або ширше: дизайн простору на сторінці. Приємно поглянути, колір вишневий приємний якось під назву гармонічно діє. Компоновка сторінки простора, проста і зрозуміла.

1.2 Я не педагог, але потуга сайту (не в останню чергу тому, що дизайн простий і зрозумілий) очевидна, матеріалів багато і вони, мабуть охоплюють все те, що має відношення до предмету і шкільного життя, навчального процесу.

1.3 ...

2. Не сподобалось


2.1 Нема концепції. Для чого сайт, яка мета? Ну, всі робили, зрозуміло, але як поглянути там в теорії, що сайт можна робити і для того, і для сього, а от цей - для чого?

2.2 Відгуки, форум. Ну це, можливо, наслідок невиразності концепції? Не надто чітко націлились на якусь аудиторію, то вона і не відгукнулась?

2.3 ...

3. Поради


3.1 Концепцію дописати і форум запровадити. Запросити туди колег і обговорити з ними оту концепцію.

Вадим Петриченко


7 коментарів:

  1. Автор видалив, а мені пошта той коментар донесла. Він емоційний і, я думаю, пані Наталя, що то невиправданий тон. Ми ж намагаємось робити одну справу, правда? Ваш сайт показав мені Гугль, я його оцінив, все це в межах етики, поваги до Вас як автора і інших педагогів, що може дивляться, пробують ту справу робити слідом за Вами.
    І слідом за мною, бо я теж біля тих комп'ютерів працюю і хочу аби вони дали всім нам більше, ніж це є сьогодні. Через обмін досвідом, що є формою навчання.
    Я дуже сподіваюсь, що з часом Ви приєднаєтесь до нашої компанії, презентуєте свій сайт належним чином, оціните сайти інших педагогів, будемо працювати.
    Думав над тим, щоб може видалити все це? Ні, це живий досвід і він є дуже цінним.

    ВідповістиВидалити
  2. Доброго дня, пане Вадиме!
    Не ображайтеся, будь ласка, видалений коментар був щирим, але після нашого спілкування з перчиком( маю на увазі себе) мені здалося, що Ви його сприймете як знущання, тому й видалила і, як виявилося, саме так і сталося. Ви гарна людина й цікавий співрозмовник, у Вас є чому повчитися ( це свята правда, я завжди говорю те, що думаю, подобається це комусь чи ні). Я, дійсно, рада, що познайомилася з Вами, хоч і віртуально, Ви старші й мудріші, тому перепрошую за тон і не зовсім коректну манеру спілкування. Упевнена, Ваш проект – чудовий задум, але в мене на носі 11 клас, тому, на жаль, просто не встигатиму , а працювати як – небудь я не вмію. Бажаю поменше таких дописувачів, як я, і здійснення всього задуманого!

    ВідповістиВидалити
  3. Доброго вечора! Щось у Вас тихо!Де люди?Де той азарт, з яким Ви бралися за справу? Пропоную взяти участь у районному семінарі зі створення блогів та сайтів!

    ВідповістиВидалити
  4. І Вам так само усіляких благ, дуже радий, що знов бачимось.
    Люди чекають кращих часів - я от дочекавсь.
    А на семінар завітаю з величезним задоволенням, що треба для цього? Перше це подяка за запрошення, вона вже є, а далі?

    ВідповістиВидалити
  5. Доброго осіннього вечора! Я теж надзвичайно рада відновленню інтернет-спілкування! З понеділка, 02 жовтня, ми починаємо працювати над планом проведення медіасемінару для словесників, який відбудеться в листопаді . Щойно вималюється картина районного заходу, я повідомлю, і ми узгодимо шляхи співпраці. Щиро дякую, що погодилися. Думаю, в наш час не обов’язкова безпосередня участь, можна скористатися скайпом чи надіслати відеоматеріали під Вашим авторством із обов'язковим зворотнім зв’язком і фото - чи відеозвітом. Одним словом, усе буде організовано через районне керівництво.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Чудово, тиражую.
      https://www.facebook.com/groups/myk.vchyt.slov/permalink/516603958682447/
      https://www.facebook.com/groups/563340687140336/permalink/885415654932836/
      https://www.facebook.com/groups/538326086373403/?ref=group_header
      https://www.facebook.com/filolimp/posts/670190633260726
      https://www.facebook.com/Philology.in.ua/posts/1481724765238491
      Цікаво, чи хтось приєднається?
      Ну мені б хотілось побачити своїх, миколаївських, але як будуть зацікавлені люди з Вінниці чи Херсону? Ну і чудово.

      Видалити