пʼятниця, 20 грудня 2019 р.

Єланець-2

Так, це новий план дій для проекту Єланець. Під умовним номером другим.

Ну так перший же варіант не спрацював. Відтак потрібен інший. Але спочатку про невдачу попереднього плану. Чому ж так сталося, чому його заблокували організатори конференції, умовна Кафедра?

Я б її позицію потрактував так: підтримка колег з Миколаївського ОІППО, відсіч чужим незрозумілим людям, що хочуть невідомо чого.

Дослухаємось науковців і сформулюємо нову мету проекту більш коротко і конкретно: знайти педагога (практика чи науковця), що був би не проти поговорити про проблеми розвитку одного конкретного (районного чи шкільного) методоб'єднання.

А почати розмову можна з власних відповідей на філософські запитання першої версії проекту, що їх Кафедра розглядати відмовилась.

Філософія: запитання і відповіді


1 Педагогиня

Чого ж вона не схотіла говорити про своє рідне методоб'єднання?

Побачила реакцію ОІППО і подумала: нащо мені в оті скандали встрягати?

2 Лайкарі

Чого ж вони спочатку зацікавились, коли йшлось про те, щоб подивитись і послухати, а коли повернуло на те, щоб і собі щось таки зробити, взяти участь у спільній роботі, то знітились?

Ну їм дійсно цікаво тільки послухати. Бо йдеться ж не про їхнє об'єднання, а про чиєсь. От аби про їхнє... От для них і сформульовано мету-2. Хтось з лайкарів готовий поговорити саме про своє МО?

3 Єланецькі педагоги

Чого ж вони не озвались в двох районних форумах? Їх нема у Фейсбуці, вони не цікавляться життям громади чи їм байдуже вчительське методоб'єднання?

Підтримали колегу.

4 ОІППОвки

Навіть не знаю, як і про що питати. Відкладемо до тої пори, коли до робочої групи приєднаються філософи.

Але про одне можна сказати вже зараз і без філософів: ОІППОвки не вміють користатись Фейсбуком для прямого діалогу з педагогами. Чи не хочуть? Ну, що не вміють, то факт, а чи хочуть... Мабуть, і не хочуть, бо не вважають це своєю роботою. Більше інформації про це можна одержати на сайті і сторінці інституту. В мене склалось враження, що колектив живе цікавим і змістовним життям. Ширяє у глобальному навчальному просторі, більше цікавлячись конференціями у Кракові (чи Парижі), ніж єланецькими методоб'єднаннями.

5 ОІППОвский начальник

Читач, звісно, не може про це знати, але серед тих, хто був закликаний на допомогу єланецьким педагогам, він був. Подививсь, а може й не помітив фейсбучного сигналу, і промовчав. А мав щось сказати?

Мались на увазі керівники обласної ланки: Вікторія Москаленко і Олександр Трайтлі. Я їх і тепер поінформую про перебіг подій.

6 Відповідь 

На всі раніше поставлені запитання існує загальна відповідь: бо всі ці люди діяли в руслі старої філософії, культурної парадигми часів СРСР. Відтак, як хочемо мати в Єланці сучасні активні методоб'єднання педагогів (хоч ми говоримо про природничників, але ж не можемо забути й про гуманітаріїв), то маємо дати філософську відповідь. Детальну. Конкретну. Я за таку задачу не берусь, сподіваюсь одержати допомогу від фахівців саме філософського, може соціально-психологічного фаху. Є такі на кафедрах, будуть вони брати участь у конференції? Без сумніву.

Отой мій майбутній співрозмовник, якого я шукаю, він має в дусі філософії Мирослава Мариновича сказати собі і нам: це моє методоб'єднання і я несу за нього відповідальність. За те, яке воно сьогодні, і за те, яким воно буде завтра.
---

Цей текст я поставив по різних вчительських форумах і є, як можна побачити, 169 переглядів відбулось. Але жодного відгуку.

На цьому проект Єланець-2 був завершений. З негативним результатом, що, звісно, передбачає наступне його обдумування. Аналіз, оцінку...





1 коментар:

  1. Я в навчанні - з 1956 р., в освіті - 3 1970 р., в інформатиці та ІКТ - з 1985 р., приватний вчений, автор кількох робіт з ефірного моделювання Всесвіту. Намагаюсь зрозуміти, що за проблеми та ідеї їх вирішення розглядаються під загальною назвою "Проект Єланець". Чи є в "астралі" місце, де цю проблему розглядають послідовно й без "гіперстрибків" в часі й просторі? Можливо, скажу щось розумне та/або прийнятне.

    ВідповістиВидалити