четвер, 19 грудня 2019 р.

Не так сталося...

Одержав листа:

Кафедра філософії ХДАУ 17 дек. 2019 г., 08:53 (1 день назад)
Дякуємо за співпрацю!. У друкуванні тез Вам відмовлено, у зв'зку з тим, що матеріали не відповідають заявленим вимогам.

--- Оригінальне повідомлення ---
Від кого: "Вадим Петриченко" <vadimpetrich@gmail.com>
Дата: 10 листопада 2019, 09:27:42


Йдеться про участь в такій от конференції  Ну вже тепер що ж робити, надрукуємо самостійно. Шкода, звісно, що учасники конференції не побачать. Всі, деяким я, звісно, напишу, запрошу до проекту, що тепер має дещо змінити свій план, але ж це не страшно?

Втім, треба спочатку закінчити з питанням про статтю, що не відповідає вимогам. Далі продублюємо текст для тих, хто на посилання ходити лінується чи просто не любить.


 Петриченко В.В.
Миколаївська Академія третього віку

Єланець


Нова філософія освіти[1], вочевидь, має бути підтримана новими формами роботи взагалі і новими форматами комунікації зокрема. В тому числі у застосуванні до того, що ми звикли вважати статтею чи тезами для збірки наукової конференції. Зробімо спробу вийти за рамки усталеного раніше формату.

1. Синопсис

1.1 Завдання

Цей матеріал має на меті:

а) подати приклад педагогам-пенсіонерам щодо дистанційної участі в науковій роботі відповідних кафедр;

б) подати кафедрам пропозицію щодо нового формату роботи з пенсіонерами:
- власними, що працювали (а може й працюють) на кафедрі:
- а також тими, що мають можливість і бажання використати свій досвід для підвищення наукового рівня шкільництва у своїй громаді, там де вони працювали раніше;

в) залучити фахівців з філософії освіти до вирішення практичного завдання розвитку одного конкретного методоб'єднання вчителів району як доказу того, що саме філософія, успішне вирішення світоглядних питань є суттєвим резервом для ширшого впровадження НУШ.

1.2 Формат

Дистанційний проект.

1.3. Базовий район

Еланецький, Миколаївська область.

1.4 Учасники

Добровільні, колективні (організовані) і індивідуальні.

2. Бувальшина

Або передмова* до філософського розділу.

* В електронному форматі спрацює посилання, а тому, хто побачить паперовий варіант, треба зайти в Фейсбук, знайти групу "Миколаївський вчитель-природничник" і в ній публікацію від 31.10.19. Це і є Бувальщина.



3. Філософія: запитання і відповідь

3.1 Педагогиня

Чого ж вона не схотіла говорити про своє рідне методоб'єднання?

3.2 Лайкарі

Чого ж вони спочатку зацікавились, коли йшлось про те, щоб подивитись і послухати, а коли повернуло на те, щоб і собі щось таки зробити, взяти участь у спільній роботі, то знітились?

3.3 Єланецькі педагоги

Чого ж вони не озвались в двох районних форумах? Їх нема у Фейсбуці, вони не цікавляться життям громади чи їм байдуже вчительське методоб'єднання?

3.4 ОІППОвки

Навіть не знаю, як і про що питати. Відкладемо до тої пори, коли до робочої групи приєднаються філософи.

3.5 ОІППОвский начальник

Читач, звісно, не може про це знати, але серед тих, хто був закликаний на допомогу єланецьким педагогам, він був. Подививсь, а може й не помітив фейсбучного сигналу, і промовчав. А мав щось сказати?

3.6 Відповідь

На всі раніше поставлені запитання існує загальна відповідь: бо всі ці люди діяли в руслі старої філософії, культурної парадигми часів СРСР[2]. Відтак, як хочемо мати в Єланці сучасні активні методоб'єднання педагогів (хоч ми говоримо про природничників, але ж не можемо забути й про гуманітаріїв), то маємо дати філософську відповідь. Детальну. Конкретну. Я за таку задачу не берусь, сподіваюсь одержати допомогу від фахівців саме філософського, може соціально-психологічного фаху. Є такі на кафедрах, будуть вони брати участь у конференції? Без сумніву.

4. Дорожня карта

Проект реалізується в трьох етапах чи фазах.

4.1 Підготовча фаза

а) Початок
Протягом 5-10 днів з дня завершення конференції.

б) Зміст
Запрошення для потенційних учасників (кафедр-організаторів конференції і осіб, згаданих в Бувальщині) взяти участь в реалізації проекту Єланець. 

в) Завершення
Формування попереднього переліку учасників проекту.

4.2 Активна фаза

а) Початок

Протягом 5-10 днів з моменту оприлюднення матеріалів конференції.

б) Зміст

Запрошення для фахівців, що в матеріалах конференції подали доповіді чи статті, дотичні теми нової філософії освіти, подати пропозиції щодо деталізованих відповідей на питання розділу 3 (див. вище), а також можливої практичної участі в проекті.
Запрошення для педагогів, фахівців, що не були запрошені на попередній фазі, але мають відповідне бажання, взяти участь у проекті.

в) Завершення

Формування робочої групи проекту.
Напрацювання загального плану роботи, вирішення методичних і організаційних питань, що будуть визнані важливими для успішного завершення проекту.
Реалізація плану згідно з поточними планами робочої групи.

4.3. Підсумкова фаза

а) Початок

Згідно з рішенням робочої групи

б) Зміст

Формування підсумкового документу, звіту.

в) Завершення

Оприлюднення звіту.

Література

1. Л.С.Переломов. Лунь-Юй.
2. Культура имеет значение. Под редакцией Л.Харрисона и С.Хантингтона.

Немає коментарів:

Дописати коментар