РОЗДІЛ І. ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ (АНГЛІЙСЬКОЇ) У ГЛОБАЛЬНОМУ І НАЦІОНАЛЬНОМУ КОНТЕКСТАХ ..........................................7
1.1. Вплив глобалізації англійської мови на розвиток мовної, іншомовної освіти
(Ольга Мілютіна) ...................................................................................7
1.2. Підготовка вчителя іноземної мови ХХІ століття
(Наталія Лавриченко) .........................................................................38
1.3. Розбудова Нової української школи: завдання і перспективи (Іванна Заремська) ..........73
1.4. Педагогічний простір диверсифікації мовної, іншомовної освіти в Україні (Наталія Зайцева) ..................95
РОЗДІЛ II. ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ПІДГОТОВКИ КОМПЕТЕНТНОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ (АНГЛІЙСЬКОЇ)...................123
2.1. Теоретичні основи інтерактивного навчання іноземних мов майбутніх учителів (Наталія Кочубей) ....123
2.2. Комунікативно-зорієнтоване навчання як основа професійної підготовки майбутніх учителів англійської мови (Оксана Скоробагата) ..............152
2.3. Формування лінгвосоціокультурної компетентності як передумова професіоналізму майбутнього вчителя іноземної мови (англійської) (Наталія Кардашова) ..................176
2.4. Оптимізація форм і методів навчання іноземних мов у педагогічному університеті (Наталія Кадикова, Олена Петренко-Агді) ..............................204
ВИСНОВКИ ......................................................................................251
ДОДАТКИ .........................................................................................259
Тепер до справи. Вона полягає в тому - ну поки сама ідея - щоб поговорити про дві технології дистанційного навчання. Що мають, звісно, відношення до англійської мови. Оте перша, а от друга. І дивіться, як воно співпало (думки збігаються?): перша в тему першого розділу книжки, а інша, відповідно, другого. Ну так видається.
Як можна побачити, на першій 832 перегляди, а на другій 454. Але жоден педагог на ті публікації не відгукнувся, бо не цікаво. І от тепер хотілося б шановну кафедру запитати: що з тими технологіями не так? Вони несучасні, вони зарозумілі, вони з точки зору наукової мають якісь глибокі хиби? Ну і далі доопрацювати належним чином, а потім, може, вже на базі кафедри просувати? В дусі всього того, що написано науковцями в цій збірці. Бо це ж теорія, а впроваджувати її треба в школах, конкретно. Може, разом?
Редактор і троє авторів у Фейсбуці є, а решта? Ну, може я не знайшов - може латиницею, може прізвища змінили, так же буває? З цим впораємось. Троє ж є, то спробуємо поговорити.
---
Центр позашкільної освіти. ФБ. Наталія Сергійчук.
Немає коментарів:
Дописати коментар