вівторок, 9 листопада 2021 р.

Громадянська компетентність. Модуль 2

Йдеться про враження від дистанційного курсу.

Що їх ми обговорюємо в рамках теми ГК помодульно. Виходячи з очікування, що кожен з модулів буде заслуговувати на окрему розмову.

Держава. Як і хто керує державою. Що може зробити для неї кожен громадянин

Так, на географії неможливо не згадати про країни, держави, а от про державний устрій - може, це історія з суспільствознавством?

Класні збори? Може, план роботи учнівського самоврядування? Ради класу?

В якому класі варто було б вже прочитати Конституцію? 

Конституція класу? Може, не так фундаментально, ну, скажімо, "Наші правила" чи щось подібне.

З комп'ютерними іграми питань більше, ніж відповідей. Так само як і з міні-SWOT, присвяченим проблемам країни. З одного боку про це треба казати, а з іншого - як конкретно в кожному конкретно класі, на якому рівні?

Командна робота, як видається, не виглядає тут реалістично, бо ми ще не визначили, який результат чи здобуток кожна команда могла б показати в цій темі. Натомість, скажімо, змагання між класами за кращі результати в навчанні - це реально і зрозуміло. Більше високих оцінок, більше лауреатів тих чи інших олімпіад, більше спортивних рекордів - це командний здобуток класу.

Молодіжні організації - це теж, мабуть, якась окрема тема. В тому сенсі, що вона має бути пристуня завжди, але розбита на задачі або заходи для кожного з класів.








Немає коментарів:

Дописати коментар