Це друга частина розповіді про те, як навчальні заклади імені Антона Макаренка дбають про його спадок.
Але не взагалі, а саме в царині учнівського самоврядування, бо ж його система надто складна щоб якось так відразу охопити її разом. Будемо по крокам. Перший був такий, сьогодні другий.
1. Школа імені Макаренка?О, так в нас їх знаєте скільки! Ні, вже деякі, як можна здогадатись, від такої назви відмовились. То, може, з часом, і не залишиться жодної? Ну подивимось, від нас залежить, згодні? А поки що ласкаво просимо на екскурсію.
Харків: сайт, Фейсбук відсутній.
Київ:
Гнівань: сайт, Фейсбуку нема.
Долинська:
Школа: сайт, Фейсбуку нема.
Про самоврядування на сайті (?).
2. Далі буде
Так, коли школи відгукнуться, то щось ми тут напишемо про спільну роботу. Приєднаємось до Університету. Ви ж перший крок побачили? Там ще все в процесі...
Але поки що можна бути спробувати трошки підтягнути Долинську.
---
За тиждень було 32 перегляди. Без відповіді.
Тижневі підсумки соціологічного дослідження:
ВідповістиВидалитиhttps://vseosvita.ua/user/id1090004/blog/anton-makarenko-i-my-75225.html
За місяць повернемось до теми.