Спочатку читаємо. Потім знайомимось с закладом освіти докладніше, а тоді вже і вирушаємо.
Ну і придивляємось уважніше. Разом з колегами Інною, Ольгою, Вікторією, ще Вікторією, Мариною і Світланою. А інші педагоги, згадані в тексті, поки що поза Фейсбуком. От вам і перше практичне завдання: долучити...
Передовсім всім педагогам (і журналістці) подяка: багато хто каже, що нема в нас НУШ. Ну просто нема. А я бачу: є. І тримається на живих конкретних людях, що їх називають активістами чи ентузіастами. З такими можна працювати і в мене до Експертної групи НУШ-294 три питання.
1. Форум класу
Був на конференції і переконався в тому, що власний форум повинен бути в кожного класу НУШ. Починаючи з першого. Хотілось би почути думку колег з цього приводу.
Принагідно: Вайбер, Телеграм, Фейсбук-група на сторінці школи - то все різні формати, що, як видається, можуть бути й корисні по-різному, а відтак всі мають право на життя і випробування практикою.
2. Газета класу
Як думаєте, є в цьому сенс? Про це розмовляємо тут. Додавайтесь, будь ласка.
3. Методоб'єднання початкової школи
Традиційно кажуть про методоб'єднання природничників і гуманітаріїв. Маючи на увазі, звісно, старші класи. А вчителі початкових класів даної (294 наприклад) школи повинні мати щось подібне? Лабораторію, кафедру тощо. Назва, до речі, теж має значення. Ну і відповідну інформаційну інфраструктуру: для початку групу на сторінці школи. А з часом, може, ще і сайт, ЮТюб-канал, ще щось подібне.
4. І що вони вам сказали?
25.4 Поки що мовчать. Хоч 12 переглядів маємо. І одна з учасниць проекту відгукнулась. А з іншою колегою ми і були ФБ-друзями, бо десь колись зустрічались в тих чи інших обговореннях.
5. Сюрприз
... виглядав так:
Я не знав, що є такий механізм. Але... Це ж супер-експерти! От їх і запросимо, чому ні?
Не всіх я знайшов, але панове Василь, Роман та Микола, здається, для контакту доступні.
Ну, одна відповідь є. Ось вона. А для зручності читання є і варіант онлайн.
Немає коментарів:
Дописати коментар