вівторок, 25 квітня 2023 р.

Неприємний сюрприз

... зустрів мене сьогодні в форумі На Урок:


Наведене в тексті посилання веде ось куди. А друге?
А друге виглядало так:


Його повний текст був таким:

Був на конференції НаУрока і познайомився там з двома колегами, які, як мені здалося, є дуже мені близькі в тому, що і як вони казали під час нашої спільної роботи. От поясню свою думку.
Знаєте, буває, щось почув і думаєш: ну от моїми словами людина каже. А тут дещо інакше. Мені здається, що згадані колеги кажуть не моїми словами, а іншими, своїми, але про те, що мені так само видається важливим, як і їм обом. Ну, не знаю, чи я пояснив зрозуміло, але гіпотеза виглядає так, що ми утворюємо ментальну спільність. Гіпотезу треба перевірити? Без сумніву. Але спочатку знайомтесь:
Інна Іванова презентує одну Школу, а Ганна Дудіч Гімназію. Ще в тих закладах є Фейсбучні ресурси: група у одного закладу і група у іншого.
З попередніх вправ з менеджерами освіти обласного і місцевого рівня мені відомо, що відсоток Фейсбук-письменних педагогів (і їхніх менеджерів) коливається біля 50%. Десь більше, десь менше, але у будь-якому разі ми не можемо сподіватись 100% охоплення. А це ж проблема. Як на мене. Адже виходить, що якась частина колективу поза сучасним полем розбудови НУШ? Так, вони можуть казати, що щось читають (що?), обговорюють (де і з ким?), знаходять нові для себе рішення, підказки, передовий досвід, але чи можна в це повірити? Скоріше за все така людина дійсно випала з поля зору адміністрації, живе собі від зарплати до зарплати (націлилась на пенсію?) і хоче, щоб її облишили у спокої з тими комп'ютерами.
Отже, тест для ментальної трійці: це проблема чи ні? І далі: як проблема, то важлива чи другорядна?
Ні, писати наказ про те, що до такого-то числа всі мають зайти у Фейсбук, звісно, не варто – це не шлях, однозначно. Але шляхи можна шукати тільки тоді, коли ми побачили проблему, а як її нема, то й ніякі шляхи нам не потрібні.
Зрозуміло, трійця не є закритою, будь-хто може приєднатись, втім, спікери є спікери, так же? Хочеться почути для початку саме їхнє слово. Адже від цього залежить, чи відбулась ментальна трійця.

І постали два логічних, як видається, питання: хто блокує і чому? Чи не блокує, бо ж "в очікуванні". Ніхто тим форумом не опікується, нема модератора? Не знаю. Втім, наслідки очевидні: нема живого діалогу, нема дискусії. Що дає свої наслідки.



Немає коментарів:

Дописати коментар