Ні, говорити будемо не про це чудове літнє свято. І Три порося тут ні до чого. Все набагато складніше і поки що без стандартних чи загальновідомих відповідей:
І тепер прояснимо ситуацію.
Почалась історія так. Ну а далі були перша і друга спроби про це поговорити - невдалі. А от тепер третя, і це в іншій, раніше згаданій площині підрахунків утворилась перша трійця. Може вдасться таки поговорити про цю проблему?
А'ктори
Або дійові особи. Їх в нас буде три - і це друга трійця. Зрозуміло, йдеться про заклади освіти. Ті, що з ними я познайомився свого часу через Інстаграм і ТікТок. А потім мав змогу ще якось трохи поспілкуватись. Втім, для початку про робочу гіпотезу ГУР: не може вважатись закладом освіти Нової української школи такий, в якому нема газети і учнівської ради. Але це не догма, саме робоча гіпотеза, яку можна розвивати, можна заперечити чи запропонувати свій критерій - будь ласка.
1. Чернівці. Ліцей 9. Сайт 1, 2. ФБ 1, 2. Іг. Іван Солтисік. Ольга Лаба. Анжеліка Дзюбко. Оксана Мойсова. Лариса Рудан. Микола Корбут. Марія Дутчак.
Як, може, хто на посиланні не був і не знає, що то за Микола з Марією, то от, будь ласка:
2. Ужгород. Ліцей 8. Сайт 1, 2. ФБ 1, 2. Іг. Лариса Мигалина. Діана Чобаль. Савчин Ольга. Бабіля Мар'яна. Пожега Тамара. Фрінцко Світлана.
3. Київ. Ліцей Оболонь. Сайт 1, 2. ФБ 1, 2. Іг. Євген Поляков.
Втім, маючи вже згаданий вище негативний досвід спілкування з педагогами, спробуємо заручитись допомогою ще одної трійки, наукової:
1. Університет Грінченка. ФБ 1, 2 (тут мене на другому посиланні, здається, відключили). Інга Погребняк: 1, 2, 3.
2. Університет біоресурсів. ФБ. Світлана Харченко.
3. Університет Шевченка. ФБ. Володимир Різун. Віталій Корнєєв. Юрій Бондар. Тетяна Трачук.
Це я попросив Гугля, щоб він мені порадив якусь кафедру журналістики. Щоб таки поговорити про учнівську журналістику на певному науковому рівні. Це була така ідея спочатку. Далі вона трохи зблякла, коли я побачив, як працюють сучасні формати комунікації на тих кафедрах, втім, треба ж спробувати?
Немає коментарів:
Дописати коментар